Klacht
Shit, als je hier kijkt dan is er iets niet goed gegaan (of je wil zien hoe ik dit regel). Op deze pagina staat mijn, noem het even procedure, voor als jij een klacht hebt. Voorop wil ik dat je happy bent met het door jou aangeschafde product. Heb je vragen, neem dan contact met mij op via info@chillievinnie.nl.
Procedure
Ik ga er nu van uit dat je hier kijkt omdat je een potje Chillie Vinnie gekocht hebt en daar niet tevreden mee bent om een nader te vermelden reden. Vul het formulier in als je een reactie wil of lees alvast mijn antwoord op punten die mogelijk kunnen voorkomen.
Wat kan er mis zijn?
SNERT! Dan regel ik je een nieuwe, vul het formulier in of mail mij direct op info@chillievinnie.nl.
Jammer om te horen, maar over smaak valt niet te twisten. Als er geen overduidelijke mankementen zijn aan jouw product, dan ga ik er niks mee doen helaas. Dat is het risico van iets uitproberen. Heb je toch iets waar je over twijfelt? Mail mij dan voor de zekerheid via info@chillievinnie.nl.
Als het potje al beschimmeld was voordat je deze open maakte, dan krijg je of jouw geld terug of een nieuw potje. Stuur even een foto van het potje met de THT-datum (ten minste houdbaar tot) zichtbaar naar info@chillievinnie.nl, dan hoor ik graag wat je wil.
Als je het potje kocht terwijl de datum al verlopen is dan krijg je gewoon een nieuw potje (of jouw geld terug). Mail mij even op info@chillievinnie.nl, dan hoor ik graag wat je wil.